-
Blog - Oct 24, 2019
3 komunikacijska mita koje je Joker uspio da razbije
Dugo niti jedno ostvarenje nije izazvalo toliku buru širom svijeta, poput filma Joker. Šta god pričali, koliko god kritikovali ili se oduševljavali filmom, radnjom, postavkom st...
-
Blog - Oct 17, 2019
Dnevnik jedne polaznice Content Academy No. 3
Već same teme su bile obećavajuće ove subote: Fotografija i Influence marketing. 😀 Nešto bez čega danas NE MO-ŽE-MO kojim god poslom da se bavimo iz bilo koje branše. Znate ono,...
-
Blog - Oct 11, 2019
Kad porastem, baviću se edukacijom…
Početkom ove godine dobila sam nova zaduženja, a između ostalog i razvoj našeg – interno nazvanog – sektora Edukacije. To vam dođe k’o ona mačka iz Doručka kod Tifanija, koju su...
-
Blog - Oct 09, 2019
Dnevnik jedne polaznice Content Academy No. 2.
Kada pomisliš da ne može bolje, dođe još jedna subota, još jedno predavanje na Content Akademiji i upoznate Damira Šagolja. Čitam ja. Čovjek dobio Pulitzera, puta dva. I znam ja...
-
Blog - Oct 03, 2019
Dnevnik jedne polaznice Content Academy No. 1.
Nekoliko godina unazad kada bi mi neko rekao ”Content marketing” ili generalno ”content” umjesto ”sadržaj” ne bi prošao bez kolutanja očima. ...
-
BoriseLave - Sep 18, 2019
Content Marketing World 2019: Kuda ide content i šta poslije kraha društvenih mreža?
Osnivač i CEO Represent Sistema dr Borislav Miljanović bio je na trodnevnoj konferenciji Content Marketing World 2019, koja se ove godine održala u Clevelandu. Ovaj američki gra...
-
Blog - Sep 10, 2019
Pitanje svih pitanja – šta poslije DRUŠTVENIH MREŽA?
Osnivač Content Instituta Joe Pulizzi izjavio je da dolazi vrijeme kada se marketing industrija mora zapitati – šta poslije društvenih mreža? “Problem privatnosti i nekontrolisa...
-
Blog - Sep 03, 2019
Represent Communications na Content Marketing World konferenciji
Content Marketing World je jedna od najvećih konferencija iz ove oblasti, a ove godine se održava u Cleveland-u (Ohio) početkom septembra. To je događaj na kojem možete da se po...
-
Blog - Aug 15, 2019
Važnost vidljivosti objava u Google pretrazi – link building
Niko nije mogao pretpostaviti prije 20 godina u kojem će se pravcu razvijati internet, Google, kao ni koliko će biti važna vidljivost objava u ovom pretraživaču. Google generiše...
-
Blog - Jul 24, 2019
FaceApp ima identitet i lične podatke više od 150 miliona ljudi – a šta to zaista znači?
Proteklih dana korisnici društvenih mreža masovno su share-ovali slike koje prikazuju kako bi izgledali ili kako će izgledati u poznoj starosti. Aplikacija FaceApp postala je vi...
-
Blog - Jul 04, 2019
Šta se jedino ne mijenja u svijetu komunikacija i kako postati lider u ovoj oblasti?
“Šta se jedino ne mijenja u svijetu komunikacija i kako postati lider u ovoj oblasti, saznali smo na konferenciji The Young Leaders of Tommorow” – piše Olgica Kravljača: Una… Ri...
-
Blog - Jun 07, 2019
Kako da na najbolji način iskoristite podatke sa društvenih mreža koji dođu do vas, a ne narušite ugled brenda?
Ako se profesionalno bavite vođenjem stranica i profila na društvenim mrežama, sigurno odavno znate da više nije dovoljno postaviti zabavni post i postići nevjerovatan uspjeh. D...
-
Blog - Jun 05, 2019
Google je najavio ažuriranje osnovnog algoritma za pretragu – šta to zaista nama znači?
Svjetski mediji bruje o tome kako je Google najavio ažuriranje osnovnog algoritma za pretragu, te da će se ta promjena dogoditi u junu 2019. godine. Da bi stvar bila začinjenija...
-
Blog - May 31, 2019
Direktoru Represent Systema prestižna nagrada za životno djelo “Srđan Đurić”
Društvo Srbije za odnose s javnošću (DSOJ) je 21. maja, na 22. dodjeli godišnjih nagrada PR i Znanje 2019, dodijelilo dr Borislavu Miljanoviću, direktoru Represent Systema nagra...
-
Blog - May 31, 2019
Kako forumi mogu da nam pomognu da ostvarimo sve zamisli klijenta?
U trci sa vremenom, trendovima i ogromnom konkurencijom na tržištu, borba za nove kupce, korisnike i publiku surova je i traje konstantno, 24/7. U toj trci kompanije se dovijaju...