-
Blog - Nov 09, 2021
Upiši LSPR za vještine atraktivnog i uvijek aktuelnog zanimanja
Londonska škola odnosa s javnošću (LSPR) u BiH upisuje nove polaznike i poziva sve zainteresovane koji žele ulagati u vlastiti razvoj da se prijave te steknu vrijedna znanja i v...
-
Interview - Dec 09, 2020
Priča Vladana Kovačevića: Akademija te nauči da budeš bolji čovjek
Sportski klubovi kao kompanije?! Ništa novo u svjetskim okvirima, ali ovo je u posljednje vrijeme i tema velikih razmišljanja i rasprava, kako ekonomista, tako i ljubitelja spor...
-
Interview - Dec 09, 2020
Priliku o kojoj sanjaju svi mladi u BiH iskoristila je Tijana Tubić
Softverska kompanija Softray Solutions iz Sarajeva ove godine slavi pet godina postojanja. Njihov tim okuplja profesionalce koji su strastveni u svom poslu, vole i žive softver ...
-
Interview - Dec 09, 2020
Emina Tutić, mlada bankarka: Najveća prepreka za čovjeka su riječi „ne mogu“ i „nije to za mene“
Bankarski sektor, iako jedan od najuređenijih u bh. ekonomiji, nije ostao imun na negativne efekte pandemije koronavirusa. Ipak, neke banke su pokazale svoju snagu i stabilnost ...
-
Interview - Dec 09, 2020
Pridružite se projektu promocije mladih profesionalaca “30 ispod 30”
Sa željom da promoviše i zadrži mlade i uspješne ljude u Bosni i Hercegovini, agencija Represent Communications pokrenula je jedinstven projekt “30 ispod 30”. Pričaj...
-
Blog - Oct 21, 2020
Represent Communications je zvanična agencija CEFTA Sporazuma
Vodeća regionalna grupacija za integrisano komuniciranje Represent Communications u posljednji kvartal ove uzbudljive godine ulazi sa novim, velikim i važnim klijentom. CEFTA Sp...

Blog - Oct 07, 2020
Ne dajte da vas vrijeme pregazi: Bez edukacije nema napretka u karijeri
Nezadovoljstvo radnim mjestom, platom ili kolegama, stagnacija u karijeri i dosada na poslu dešavaju se češće nego što možemo zamisliti. Zapravo, skoro svima nam se barem jednom...

Blog - Jul 06, 2020
Šta smo naučili na ovogodišnjem LSPR-u: Važnost teorijskog i snaga praktičnog
Juni 2020. bio je u znaku edukativnih modula Londonske škole odnosa s javnošću, pred kojom je ove godine bio poseban izazov – kako u doba korone kvalitetno održati nastavu...

News - Jun 12, 2020
TikTok popularniji od YouTubea: Mladi sve više koriste novu platformu
Vrijeme koje mladi provode na YouTubeu u blagom je padu, a jedan od krivaca za to je i TikTok, čija popularnost i korištenje ubrzano rastu. Za većinu mladih YouTube je najpopula...

Blog - May 18, 2020
10 najgledanijih reklama na YouTubeu u vrijeme korone
Nije bilo lako okrenuti način razmišljanja i poslovanja naglavačke i izmijeniti kompletan način funkcionisanja biznisa, kako bi se posljedice izbijanja pandemije što manje odraz...

Blog - May 12, 2020
Vrijeme šoka je prošlo, dobro došli u novu, digitalnu realnost
Korona je za digitalnu tranformaciju društva učinila više nego svi edukativni programi zajedno. Stara izreka kaže “Nužnost zakon mijenja” ili “Nužnost je majka...

Blog - May 05, 2020
Bora Miljanović: Kriza nas je bacila dvije godine unaprijed. To je šansa!
Kako će kompanije komunicirati poslije koronavirusa je pitanje od milion dolara! Kako se danas odvija komunikacija i kakva joj je budućnost, zašto je interna komunikacija nervni...

Blog - Apr 22, 2020
Skrivene poruke i značaj komunikacije u seriji “La Casa de Papel”
Crveni jednodijelni kombinezoni i maske sa likom Salvadora Dalija postale su simbol bunta, revolta i otpora širom svijeta. Kada se tome doda partizanska pjesma “Bella Ciao...

Blog - Apr 14, 2020
Potrebna vam je besplatna aplikacija za poslovne videopozive? Donosimo pet prijedloga
Iako ih ne voli baš svako, od sastanaka zavisi svaki posao. U doba pandemije koronavirusa i društvene izolacije sastanke uživo zamijenili su videorazgovori i prezentacije. Video...

Blog - Apr 01, 2020
Informisanost u doba korone: #onokad ti je muka od vijesti, a ne možeš bez njih
Nije lako pratiti vijesti ovih dana. Gdje god se okrenemo u kućnoj izolaciji, sa svake strane nas bombarduju samo o koronavirusu. Korona je praktično “pojela” inform...