Ako volite visoku modu i znate da prepoznate kvalitet!
Uvod
The Spot je brend koji predstavlja proizvode drugih brendova kao što su Adidas, Nike, Armani, Timberland itd.
Zadatak
Željeli smo ga pozicionirati u luksuznim radnjama gdje mladi kupuju modernu odjeću. Od nas se prvenstveno očekivalo da uspostavimo istaknut i urban stil koji ćemo lako komunicirati na društvenim mrežama. Dodatni zadatak je bio uskladiti taj novi stil sa individualnim brendovima koje The Spot zastupa.
Rješenje
Formati koje smo koristili za ovaj brend: vizuali (modni editorijali), stop motion video i GIF. U modnim editorijalima je naglasak bio na pažljiv izbor odjevnih kombinacija, koncept svakog editorijala posebno („priče unutar priča”) i odgovarajućim lokacijama. Influenseri koji su pogodni za željene ciljne grupe su nam bili od velike pomoći u pogledu podizanja svijesti i angažovanja.
Stop motion video materijali su snimljeni po sličnom principu, takođe uz pomoć influenser marketinga. Saradnja sa mladim glumcima i manekenima je dovela do ogromne promjene u broju angažovanih korisnika društvenih mreža.
GIF format i 360 animacije su korištene za pokrivanje aspekta prodaje brenda na kreativniji način, ali uz dinamičniji pristup.
Rezultati
Porast stope angažovanja na 15 posto
15
%
Instagram baza pratilaca se povećala
200
%
Digital marketing
Kombinovanjem formata i različitih digitalnih mehanizama, stopa angažovanja je skočila do 20% godišnje na Facebooku i Instagramu.
Hajde da radimo zajedno.
Ovdje, u Represent Communications, gajimo strast prema briljantnim idejama i njihovoj realizaciji, koje ih sve zajedno pretvaramo u predivno iskustvo.