Frikom je planirao da u maju 2018. lansira sladolede na štapiću retro-izgleda iz 80-tih godina prošlog vijeka.
Zadatak
Cilj je bio da se promoviše novi izgled sladoleda brenda Frikom preko društvenih mreža i evocira nostalgično sjećanje na stara dobra vremena.
Rješenje
Napravili smo stop-motion animacije u trajanju od 15 do 20 sekundi koje su bile kompletno nacrtane rukom ili skrojene od papira. Ovo vrsta produkcije je jedinstvena u regionu i trenutno samo Represent Communications može da je ponudi. Animacije su imale ukupno milion pregleda na Frikomovim kanalima na društvenim mrežama.
Rezultati
Pregleda na Instagramu
148
K
Metara potrošenog papira
35
Radnih sati na retro stilu
80
Stara dobra vremena postala nova vruća tema
Hajde da radimo zajedno.
Ovdje, u Represent Communications, gajimo strast prema briljantnim idejama i njihovoj realizaciji, koje ih sve zajedno pretvaramo u predivno iskustvo.