Blog

HOT SPOT – Nova web stranica Represent Communications

Blog - Mar 21, 2019

Kao što smo 2002. osnovali jednu od prvih PR agencija, kao što smo 2008. jos prije dolaska Facebooka u naše krajeve napravili Online PR sektor ili 2015. kada smo napravili prvi The Content studio tako i sada hoćemo da uradimo nešto od čega će se računati novo vrijeme. Makar za nas u Representu. Od ovog blog posta 5 agencija Represent Commnunacations u 4 susjedne zemlje imaju svoj prvi content hub na jednom mjestu na svojoj novoj web stranici.

Nadam se da se i vama sviđa naša nova stranica. Skoro pola godine smo na njemu radili sa jednom od najboljih programerskih kuća, optimizovali smo ga i dizajnirali tako da bude pregledan i nadasve koristan za sve vas koji na njega dođete. Vodili smo se filozofijom content marketinga koju neki zovu inbound ili direct response marketing ,a koja nas uči da komunikacija treba da bude korisna, a ne agresivna, da su naši kupci heroji kojima komunikacijom treba riješiti neki bol u momentu kada im je to potrebno i na način kako oni to žele da konzumiraju.

Mi u Representu smo shvatili da klasičnom modelu marketinga vrijeme ističe. Iako se mnogi u našoj industriji još uvek prave ludi i do iznemoglosti forsiraju kao vrhunsku kreativnost pravljenje TV reklame i oglasa bilo u štampi ili na internetu. Svi vidimo kako je internet pojeo štampu, svi smo svjedoci kako Netflix i ostali servisi za gledanje televizije na poziv jedu klasičnu linearnu televiziju, ali biznis model marketinških agencija koji je postavljen prije više od 50 godina ne mijenjamo. Zato nam se i događa da najveće svjetske marketinške imperije posrću i gube na vrijednosti.

Ali, Representativke i Representativci iz SrbijeCrne GoreBosne i Hercegovine i Makedonije uče. I trude se da to svoje novo znanje primjene u svakodnevnom radu. Savjetujemo naše klijente da pored klasicne komunikacije koja jos uvijek radi primjene i nove načine posredovanja poruka koji sve više rade. I u skorijoj budućnosti samo oni će i raditi. I ovom stranicom želimo da damo primjer prije svega našim klijentima, ali i svim kolegama u marketinškoj komunikacijskoj industriji kako može da izgleda jedan dobro organizovan i planski vođen content hub, u našem slučaju u komunikacijskoj industriji, ali na sličnim osnovama primijenljiv i u svim drugim segmentima poslovanja.

Mi se ne bojimo da probamo nešto novo, da izađemo iz zone konfora i na svojoj koži primijenimo ono u šta vjerujemo. Jer ako The New York Times postaje digitalan, a Google na najskupljem mjestu za reklamu priča toplu ljudsku priču, onda i mi u našem malom regionu nemamo šta da čekamo već da komuniciramo tako da nas cijeli sviet razumije!

Autor

Borislav Miljanović

CEO (Represent System)

As we live in the world of communications, let's be communication masters!

Hajde da radimo zajedno.

Ovdje, u Represent Communications, gajimo strast prema briljantnim idejama i njihovoj realizaciji, koje ih sve zajedno pretvaramo u predivno iskustvo.