Google je najavio ažuriranje osnovnog algoritma za pretragu – šta to zaista nama znači?
Blog - Jun 05, 2019
Svjetski mediji bruje o tome kako je Google najavio ažuriranje osnovnog algoritma za pretragu, te da će se ta promjena dogoditi u junu 2019. godine. Da bi stvar bila začinjenija, 2. juna tokom dana najavljene su velike promjene, čime se smatra da su krajnji korisnici obaviješteni o izmjenama.
U nastavku tweet koji su postavili kao osnovno obaviještenje, a koji je izazvao buru u digitalnom svijetu:
Tomorrow, we are releasing a broad core algorithm update, as we do several times per year. It is called the June 2019 Core Update. Our guidance about such updates remains as we’ve covered before. Please see this tweet for more about that:https://t.co/tmfQkhdjPL
— Google SearchLiaison (@searchliaison) June 2, 2019
Oni su također najavili da će tokom dana, 3. juna objaviti široku bazu ažuriranja algoritma za pretragu, koja će se događati do kraja juna 2019. godine.
Kako su objasnili u kompaniji, ažuriranje neće biti vidljivo “golim okom” tj. neće se odraziti na vizuelni identitet, ali da bi trebalo obratiti pažnju na način na koji će rezultati pretrage biti pogođeni.
Well, other than the Page Speed Update and the Mobile Interstitial Penalty Update you don’t see Google “pre-announcing” stuff often. Must be big. https://t.co/QwuyWB2P4o
— Casey Markee (@MediaWyse) June 2, 2019
Inače, da ne bude zabune, Google se ažurira svakih nekoliko mjeseci – tako su posljednje ispravke napravljene u martu ove godine, a o njima niko nije pretjerano “brujao” niti polemisao.
Danni Sullivan, glavni urednik stranice Search Engine Land, kaže da nema ništa posebno “veliko” u vezi ove nadogradnje u poređenju sa prethodnim ažuriranjima. Također, posljednja izjava čelnih ljudi Google-a potvrđuje njegove riječi:
– Svakog dana Google objavljuje jednu ili više izmjena koje su osmišljene tako da poboljšaju naše rezultate. Neke su fokusirane na specifična poboljšanja. Neke su velike promjene. Prošle nedjelje smo izdali široko ažuriranje algoritma. To radimo rutinski nekoliko puta godišnje – rečeno je.
Kao i kod bilo kog ažuriranja, pojedini domeni mogu da osjete pad posjete i slabiji odziv posjetilaca, ali to nije ništa novo niti neuobičajeno.
Kako može da se zaključi na osnovu svega iznesenog, ove izmjene ne bi trebalo pretjerano da utiču na obične korisnike, stoga nema potrebe stvari praviti bombastičnijim nego što zaista jesu.