Projekat Game of CentreVille je osmišljen za 12 influencera koji su odabrani na osnovu uticaja u online i offline zajednici, broju pratilaca i ugledu. Game of Centre Ville je jedinstvena i originalna igra, prvi događaj ovakve vrste u CG, koja predstavlja kombinaciju potrage za blagom i promocije na društvenim mrežama.
Učesnici su, podijeljeni u grupe, tražili skrivene tragove po hotelu, na kojima su dobijali instrukcije kako i koju fotografiju (iz hotela) treba da objave. Nakon svake objavljene fotografije na Instagramu ili Twitteru, uz upotrebu hashtaga #gamefocentreville, dobijali su poruku u inbox/DM sa novim tragom. Svaku grupu pratio je jedan od predstavnika Agencije, koji je slao poruke u inbox, nakon što se uvjeri da je slika objavljena. Na ovaj način osigurali smo da svaki influenser objavi najmanje dvije fotografije hotela, koristeći isti hashtag, uz navođenje lokacije ili „pominjanje“ hotela. Tragovi i instrukcije bazirali su se na informacijama koje je vodič govorio influenserima tokom uvodnog obilaska hotela. Sami tragovi postavljeni su noć ranije na skrivena mjesta.
Igra Game of CentreVille inspirisana je knjigom i serijom Game of Thrones, pa su takmičarske grupe nosile imena porodica koje se bore za tron. Krajnja destinacija igre bila je CentreVille tron – stolica antikvitet u hotelskom lobiju The Living Room Lounge&Dining, iza koje je bio sakriven posljednji trag, odnosno „blago“.