Blog

Dnevnik jedne polaznice Content Academy No. 4

Blog - Nov 01, 2019

Oduvijek me straše ti termini SEO i Google Analytics jer je za mene to ”špansko selo” i svaki put ih ignorišem misleći ”Ma šta će mi to”, za to ima neka IT osoba koja će da radi, a moje je da napišem dobro tekst i to prolazi. Ali odnio je vrag šalu… Ne ide to više tako. Za pisanje tekstova nije više bitan samo talenat jer sve i da je najbolji tekst na svijetu ako nije dobro optimiziran kaže čika Google: ”Nema ništa od toga”.

Dobro, pristala sam da se suočim sa tim strašnim terminima. Htjela – ne htjela, Saša Stanković je ove subote na Content Akademiji zadao zadaću u kojoj su svi moji snovi o tome da je dobar tekst ključ dobrog reach-a pali u vodu.

Dobar sadržaj je bitan ali ako ga ne prilagodimo ”tražilicama” on neće doprijeti do ciljane publike ili u najgorem slučaju tražilica će da nas izbriše. Kako to kaže Saša  ”Šok i vjeverica” ali tako je. Uz sav naš napor da web platforme opskrbimo dobrim sadržajem ako upadnemo na ”black listu” nepouzdanih stranica tražilice mogu da nas izbrišu i da nas niko nikada više ne pronađe na internetu osim ako ne ukuca diretno našu web adresu. A da budemo još realniji, ko to danas kuca direktno stranicu?

Međutim, čak ni optimizacija nije ista za svaku tražilicu. Zanimljivo je kako za određena tržišta, američko, europsko, rusko i slično postoje različite ”cake” u optimizaciji s obzirom na to da određena tržišta koriste različite tražilice. Još je strašnije saznanje, barem za mene laika, da pojedina tržišta neke tražilice uopšte ne koriste. Isto je i za društvene mreže, za neka tržišta Facebook i Instagram što bi rekli, ne piju vode jer ih uopšte nema na tom tržištu. Da se ne suočih sa ovim ”strašnim” terminima, ja bih se slomila ulagajući u stranice na društvenim mrežama za određena tržišta, očito uzalud.

Funny story: Znate ono kada stavite fotografiju na web pod nazivom DCM43728947932? Ne radite to? Ok, NE RADITE TO!
Dobro ja sam radila, a sada me i strah i stid šta sam sama napravila svojim platformama. No od sada, step by step, polako se približavam razumijevanju SEO optimizacije i vjerujem da me Google već malo više voli sa svim novim stvarima koje sam naučila i panično primijenila na svom webu.

Hvala ti Saša, sada se ne pokrivam po glavi kada čujem kolege i kolegice koje govore o SEO optimizaciji, Google Analytics-u i drugim ”strašnim” terminima o kojima sada mogu i diskutovati, a i praktično primijeniti.

Do slijedećeg viđenja!

Autor

Nina Zubovic

News editor

Hajde da radimo zajedno.

Ovdje, u Represent Communications, gajimo strast prema briljantnim idejama i njihovoj realizaciji, koje ih sve zajedno pretvaramo u predivno iskustvo.