Blog

Kreativci & kreativnost 2018/19

Interview - Mar 21, 2019

Emilija Zaevska, The Content Studio
“Tokom 2018 uspjeli smo da pokažemo da nismo samo PR agencija, već i ozbiljan kreativan partner našim klijentima”

Kreativni direktori su Heart&Soul svih dobro utemeljenih komunikacijskih agencija.

Ocjenite i dajte viđenje rada svoje agencije u pogledu kreativnog doprinosa u 2018. godini

Tokom 2018 godine uspjeli smo da pokažemo da nismo samo PR agencija, već i ozbiljan kreativan partner našim klijentima. Uspjeli smo da proširimo naš content portfolio, pokažemo kreativnost na međunarodnom tržištu i privučemo super zanjimljive klijente i projekte za ovu godinu.

Dajte ocjenu rezultata rada srpske advertajzing scene u 2018. godini…Izdvojte najbolje domaće kampanje, uz obrazloženje

– Mislim da je definitvno Vip napravio kreativni iskorak sa Neo kampanjom, a ništa manje kreativni nisu bili ni Munchmallow – Priča za sebe i Nektar – 20 godina Nije svejedno ko je vaš izbor.

Ukoliko smatrate da je potrebno poboljšanje kreativnosti advertajzing scene u Srbiji, dajte svoje mišljenje i prijedloge oko toga

– Za početak mislim da u 2019 treba da se zabrane loše rime i cover-i poznatih pjesama, mada je i to donekle kreativnost :).

Mislim da je preuzimanje rizika još uvek slaba strana našeg tržišta.

Brendovi, a i agencije, još uvijek igraju na safe side generičke priče. Mislim da je vrijeme da se challenge-uju svi brief-ovi čiji opis target grupe kreće sa: Jelena, 35 godina, je mama dva dijeteta, a svoje slobodno vrijeme koristi da bi putovala…

Koje svijetske kampanje ili značajni pojedinačni radovi iz 2018.godine su privukli vašu pažnju i zašto?

– Google je napravio super come back za Home Alone (Again With Google Assitant) i podsetio nas je na omiljeni film iz djetinjstva, bez da previše filozofira, opterećuje i obećava.

 

Autor

Emilija Zaevska

Creative Strategy TXE Director

Concept-driven, digital native subject seeking for the next inspiring object to turn it into remarkable execution. Her latest challenge is Serbian market where as part of Represent Communication Belgrade, she works on content digital projects.

Hajde da radimo zajedno.

Ovdje, u Represent Communications, gajimo strast prema briljantnim idejama i njihovoj realizaciji, koje ih sve zajedno pretvaramo u predivno iskustvo.