Blog

Zašto vaš Content marketing ne donosi željene rezultate?

Blog - Jun 26, 2019

Imajući u vidu količinu reklama koje se guraju ispred našeg nosa, da li je čudno što ignorišemo većinu? Vaš omiljeni TV program je prekinut oglasima za deterdžent, novine su pune reklama koje promovišu proizvode za gubitak težine, dok je cijeli grad prekriven plakatima. Sve veći broj ljudi sada koristi online blokatore, a mi idemo da prošetamo psa dok traju reklame i usput zaboravimo šta smo gledali. Ljudi više ne vide reklame na isti način na koji su nekada.

Međutim, mi smo još uvijek željni novih informacija svaki dan. Želimo da budemo inspirisani i obrazovani, želimo se smijati šalama i biti ogorčeni kontroverzama. Tražimo savjete o tome šta da jedemo, šta da kupimo, šta da obučemo. Ljudi traže autentičan sadržaj koji im pomaže da donose odluke. Zbog toga brendovi, prepoznajući tu promjenu u ponašanju potrošača, mijenjaju i svoje marketing strategije.  Tu dolazimo do Content marketinga.

Istraživanja pokazuju da 47% kupaca čita online članke, blogove i recenzije proizvoda prije nego što kontaktiraju prodajnog predstavnika, u isto vrijeme Content sadržaj košta 62% manje od tradicionalnog marketinga.

To je win-win situacija, zar ne?

Kad bi samo bilo tako lako.

Strategija Content sadržaja koju ste jednom definisali ne traje vječno. Ona, ne samo da mora biti fleksibilna, već mora i evoluirati. Brendovi rastu, šire se, miienjaju. Baza klijenata se može promijeniti preko noći. Proizvodi se ukidaju i lansiraju se novi.

Ako želite da budete ispred konkurenata – vašu Content strategiju trebate redovno pregledati i ažurirati.

Ili, u slučaju neuspjeha… ponovno stvoriti. Ponekad iznova i iznova.

Ovo su neki od razloga zbog kojih vaš Content marketing ne donosi željene rezultate

1. Ne planirate unaprijed I ne objavljujete redovno

Dosta puta smo imali priliku raditi sa brendovima koji nisu imali nikakvu strategiju niti plan i koji su objavljivali sadržaj onako kako im je došao pod ruku. Da bi Content marketing bio uspješan i donosio očekivane rezultate, potrebno je unaprijed isplanirati sadržaj – što se objavljuje, gdje se objavljuje, kada se objavljuje, koliko se često objavljuje i za koga se objavljuje.

Redovito objavljivanje ključ je uspjeha u Content marketingu jer je publika zahtjevna i želi, što je češće moguće, konzumirati sadržaj koji im se sviđa te od kojega imaju koristi. 

 2. Irelevantan, neduhovit i vizualno neprivlačan sadržaj čini više štete nego sam nedostatak sadržaja

Content koji sastavite mora nuditi rješenje, biti jasan i zanimljiv. Zapamtite, društvene mreže nisu online shop na kojem direktno nudite svoje proizvode, već mjesto na kojem se potencijalni kupci upoznaju s vašom vizijom, načinom rada i uspostavljaju odnos povjerenja prema Vašem proizvodu.

Zatrpani sadržajem sa svih strana na internetu, potencijalni kupci dobro znaju od čega imaju koristi i što im se sviđa. Umjesto što nasumično objavljujete nešto za što mislite da će se nekome svidjeti, saznajte što se sviđa vašoj publici jer se nikada nećete moći svidjeti svima.

3. Zanemarivanje značaja SEO optimizacije

“Marketingaši” su ipak kreativci, a ne tehničari, zar ne?

Ovakvo razmišljanje vas neće nikamo dovesti i uspješno će unazaditi sve vaše pokušaje da postignete uspjeh u Content marketingu. SEO je važan dio Content marketinga koji nikako ne treba zanemariti. Unajmite SEO stručnjaka već pri izradi vaše web stranice i olakšajte sebi posao u kasnijim fazama marketing strategije.

4. Očekujete instant rezultate od Content marketinga

Jedna od najčešćih pogrešaka s kojom se susrećemo je upravo prerano odustajanje od kreiranja i plasiranja kvalitetnog sadržaja.  S obzirom da mnogi očekuju čuda od društvenih mreža, skloni su odustati u trenucima kad im se čini da niko ne konzumira sadržaj koji su objavili i kada misle da sve traje puno duže nego što bi trebalo. Content marketing je kontinuirani proces koji nema rok trajanja i u koji je potrebno ulagati znanje i resurse.

Kupci novog milenija posjeduju više informacija o proizvodu nego ikada, aktivno uče i žele na neki način sudjelovati u kreiranju vašeg brenda. Omogućite li im kvalitetan, relevantan i pozitivan sadržaj, posvetite li im se na pravi način, stvoriti ćete vjerne potrošače koji će vam se uvijek vraćati.

Autor

Adisa Fazlovic

Digital Marketing Manager

Hajde da radimo zajedno.

Ovdje, u Represent Communications, gajimo strast prema briljantnim idejama i njihovoj realizaciji, koje ih sve zajedno pretvaramo u predivno iskustvo.