Ono što Munchmallow čini drugačijim je poseban način na koji konzumiramo ovaj slatkiš. Folija u koju je zamotan je neka vrsta igračke – pravimo figurice, loptice i igramo se ovim pakovanjem. To je iskustvo koje Munchmallow uzdiže od obično proizvoda do poznatog brenda.
Zadatak
Željeli smo da preko društvenih mreža podsjetimo ljude ne samo kako je Munch ukusan, već i kako je zabavan i maštovit. Cilj je bio pozvati ljude da naprave figurice od Munch folije i postave video snimke i slike svog umjetničkog djela na društvenim mrežama.
Rješenje
Kreirali smo 5 stop-motion animacija od predmeta napravljenih od folije ovog slatkiša. Ovo jedinstveno predstavljanje je brzo privuklo pažnju, što je inspirisalo publiku da sama pravi figurice. Ovaj video je ostvario uticaj na ukupno milion korisnika na Munchmallow kanalima na društvenim mrežama.
Razultati
+220k pregleda na Instagramu
Tone figurica od folije
Više od 85 sati slatkog rada na projektu
Zadovoljni klijent je poslao sljedeći brif
Hajde da radimo zajedno.
Ovdje, u Represent Communications, gajimo strast prema briljantnim idejama i njihovoj realizaciji, koje ih sve zajedno pretvaramo u predivno iskustvo.