Škole

Londonska škola za odnose s javnošću

Ukratko

Londonska škola za odnose s javnošću (London School of Public Relations, skraćeno LSPR) osnovana je 1992. godine. Osnivač škole je John Dalton, a na području Bosne i Hercegovine škola je djelovala od 2001. do 2011. godine. Dolaskom agencije Represent Communications u septembru 2018. godine, Londonska škola za odnose s javnošću se vraća u Bosnu i Hercegovinu.LSPR je priznata po kvalitetnim i jedinstvenim edukacijskim programima, a specijalizirala se za odnose s javnošću, upravljanje reputacijom, upravljanje krizom, kriznim komuniciranjem, brandingom i marketingom te u novim modulima društvenim mrežama i digitalnim marketingom. U 2019. godini Londonska škola će se održati u Sarajevu i Banjoj Luci.

 

  • Datum

    02.11 – 30.11.2019.

  • Vrijeme

    Subota 09 – 18h

  • Format

    Individualno
    do 15 učesnika

  • Jezik

    BHS

    Engleski

  • Lokacija

    Sarajevo

  • Cijena

    Na upit

Šta ćete naučiti

LSPR program fokusiran je na kreiranje komunikacijskih kampanja, upravljanje brendom, prevazilaženju i smanjivanju kriza i rizika u poslovanju, saradnji sa medijima, pripremi i pisanju kreativnih materijala za različite vrste medija offline i online, reputaciji, komunikaciji sa stejkholderima, pripremi za nastup u medijima i kreiranju strategija.

Naučićete:

  • Trendove i dešavanja u komunikacijama
  • Pripremu komunikacijskih materijala uz poštovanje različitosti medija
  • Izgrađivanje i održavanje odnosa sa medijima
  • Sticanje povjerenja i povećanje transparentnosti brenda
  • Komunikaciju na društvenim mrežama u poslovne svrhe
  • Kako podstaći angažovanje stejkholdera
  • CSR u strategiji razvoja brenda
  • Interne komunikacije u kompanijama

Moduli

Uvod u odnose sa javnošću

  • Tehnike i alati u odnosima sa medijima
  • Komunikacija s medijima iz PR ugla
  • Organizacija događaja i konferencija
  • Evaluacija aktivnosti

Odnosi sa medijima

  • Osnove odnosa s medijima
  • Struktura odnosa s medijima
  • Načini komunikacija s predstavnicima medija
  • Priprema konferencije za novinare

Korporativno komuniciranje

  • Identitet, imidž, reputacija, komunikacija
  • Predstavljanje korporativne strukture
  • Upravljanje komunikacijom u korporaciji
  • Korporativni mix

Krizno komuniciranje

  • Krizna komunikacija, krizni menadžment i reputacija
  • Strategija, protokol i krizni tim
  • Stejkholderi u kriznoj komunikaciji
  • Priprema i mapiranje potencijalnih kriznih situacija

Komunikacija brendova i CSR

  • Osnove reputacije i branda
  • PR i upravljanje reputacijom
  • Najbolji primjeri reputacijskih strategija

Integrisane komunikacije

  • Osnove content marketinga
  • Osnove native marketinga

Komunikacija na društvenim mrežama

  • Vrste digitalnih medija
  • Owned, earned & paid media
  • Upravljanje krizom na internetu
  • Trendovi u svijetu i u regionu
  • Pregled društvenih mreža
  • Ciljevi i evaluacija

Strategija komuniciranja

  • Preliminarna analiza situacije (okruženje, tržište, okolnosti)
  • Komunikacioni pristup – postavljanje strategije
  • Implementacija strategije – infrastruktura i priprema, kanali, sredstva, taktike, komunikacione aktivnosti (kalendar)

Trening javnog nastupa

  • Trening javnog nastupa će vam omogućiti praktičnu vježbu ali i upoznavanje sa osnovnim pravilima javnog nastupa
  • Medijska scena u Bosni i Hercegovini
  • Priprema za nastup u medijima
  • Praktična vježba i evaluacija

Predavači

  • John Dalton

    Direktor / Londonska škole za odnose sa javnošću

  • Borislav Miljanović

    Osnivač i direktor regionalne komunikacijske grupacije Represent System

  • Emilija Zaevska

    Direktorica / Content Studio / Represent Communications

  • Nađa Lutvikadić Fočo

    Direktorica PR i marketing odjela / BH Telecom

  • Milka Stanivuković

    PR menadžer / Banjalučka pivara

  • Vedran Peršić

    Direktor Sektora marketing i komunikacije / Sberbank BH

  • Selma Kadić Maglajlić/ Melika Husić-Mehmedović

    Profesorice na Katedri za marketing / Ekonomski fakultet u Sarajevu

Biografije predavača

John Dalton

John Dalton je priznati stručnjak u oblasti reputacijskog menadžmenta. Prethodno bio glavni urednik Current Opinion in Gastroenterology gdje je radio sa nekim od vodećih svjetskih znanstvenika. Krajem devedesetih godina, John je preusmjerio svoje interese prema kriznom menadžmentu o kojem je predavao u preko 30 zemalja. Autor je mnogih knjiga i bezbroj poslovnih i ekonomskih članaka. Godine 2012. John je doprinio velikoj knjizi “Upravljanje reputacijom”, koju je objavio Bloomsbury, zajedno sa nekim od vodećih stručnjaka u oblasti upravljanja krizom i reputacijom na globalnom nivou. Entuzijastičan zagovornik kritičkog razmišljanja i planiranja scenarija, John je razvio posebnu metodu obuke koja podstiče klijente da razmišljaju o svojim brendovima i da ih osiguravaju i poboljšavaju u doba društvenih medija i brzih promjena. Pored podučavanja, John takođe pruža konsultantske usluge multinacionalnim kompanijama, posebno iz farmaceutske i naftne industrije, kao i savjetuje nevladine organizacije i strane vlade. Kao član Međunarodnog instituta za strateške studije, John ima veliko interesovanje za reputaciju i rizike koje predstavljaju međunarodne sigurnosne prijetnje korporacijama i nevladinim organizacijama. John ima veliko iskustvo na televiziji i radiju, uključujući BBC i Al-Jazeeru, gdje je davao savjete klijentima o razvoju ličnog brenda. Tokom 1990-ih, John je proširio i preuzeo LSPR na preko 17 globalnih franšiza, uključujući; Slovenija, Hrvatska, Makedonija, Srbija, Crna Gora, Bugarska, Turska, Indija, Sirija, Rusija, Belorusija, Gruzija, Češka, Malezija, Poljska i Letonija, te Bosnu I Hervegovinu.

Borislav Miljanović

Prije nego što je stao na čelo Represent Systema, dr Borislav Miljanović je više od deset godina radio kao novinar i urednik brojnih medija. Osnovne studije završio je na Pravnom fakultetu Univerziteta u Beogradu, a potom stekao zvanje magistra, odnosno doktora komunikologije na Fakultetu političkih nauka. Dobitnik je nagrade za lični doprinos u oblasti komunikacija, koje su mu dodjelile kolege iz struke – Društvo Srbije za odnose s javnošću. Za razvoj marketinške misli dobio je nagradu od agencije Taboo, specijalizovanog časopisa za marketinške komunikacije. Njegov doprinos u razvoju PR struke priznat je i u regionu nagradom Pro.PR Awards.

Emilija Zaevska

Nju, kao digitalnog domoroca, pokreću sadržaji i ona je u potrazi za slijedećom inspiracijom koju će na izuzetan način primijeniti u praksi. Sedam godina iskustva u digitalnom marketingu obuhvata digitalne koncepte i strategiju, web stranice, SEO, e-mail kampanje, PPC kampanje, marketing u društvenim medijima i klijente kao što su Coca-Cola, Vip, Pivara i mnoge druge. Njen najnoviji izazov je tržište Srbije, gdje je u okviru Represent Communications Beograd, angažovana na postojećim i novim digitalnim projektima.

Nađa Lutvikadić Fočo

Nađa Lutvikadić-Fočo, rođena 1978, diplomirala je kriminalistiku, a master iz odnosa s javnošću i korporativnog komuniciranja sticala je na sarajevskom Fakultetu političkih nauka. Radila je u medijima, pri Studentskoj uniji Univerziteta u Sarajevu, te kao PR u Federalnom ministarstvu prometa i komunikacija. Bila je predsjednica komisije za pitanja mladih pri Vijeću ministara BiH, a kao predavačica od 2007. godine radi i za PR školu “Publikum” sarajevskog Media centra. Od 2005. godine do danas, Nađa upravlja odjelom za odnose s javnošću telekomunikacijskog operatera – kompanije BH Telecom. Tajni recept za uspjeh u poslovnom svijetu kaže da nema, samo se trudi da radi posao najbolje što može.

Milka Stanivuković

Milka Stanivuković po zvanju profesor komunikologije već više od jedanaest godina radi na mjestu PR menadžera Banjalučke pivare i svakodnevno priprema i realizuje projekte koji doprinose stvaranju jedinstvene korporativne kulture. Strastveni zaljubljenik u svoj posao i ideju “humanog biznisa” tj. koncepta korporativne društvene odgovornosti”, a svoj posao opisuje kao dinamičan, interesantan i kreativan. Cilj njenog rada je pozitivno predstavljanje kompanije, što uključuje kreiranje PR plana i strategije, prezentovanje novih usluga i proizvoda, rukovođenje donacijama i sponzorstvima, izvještavanje o poslovanju, te ostale aktivnosti koje će doprinijeti pozitivnom imidžu kompanije. Tokom studija bavila se istraživačkim projektima u preduzećima M:tel i Exit centar, te uporedo volontirala na poslovima prevođenja stručnih dokumenata.

Vedran Peršić

Iako je studirao sociologiju na Fakultetu političkih nauka Univerziteta u Sarajevu, te bio televizijski novinar, Vedran se pronašao u korporativnim komunikacijama. Više od 15 godina bavi se odnosima s javnošću, marketingom i pitanjima od javnog značaja. Dnevni avaz ga zove „pionirom PR struke u BiH“, a magazin Azra kaže da je „umjeren, decentan, smirujući…baš kako zamišljate vrhunskog PR stručnjaka“. Za magazin Ladies In je „komunikativan, vedar i nasmijan, uspješan, svestran i šarmantno duhovit“. Njegove najčešće uzrečice su „sve je stvar percepcije“ i „u životu je bitno imati mogućnost izbora“. Dugogodišnji je predavač različitih modula iz korporativnih komunikacija. Držao je trening javnog nastupa i kriznog komuniciranja za službenike ministarstava na nivou BiH, Agencije za prevenciju korupcije i koordinaciju borbu protiv korupcije, Visokog sudskog i tužilačkog vijeća, UNDP-a, te službenike Međureligijskog vijeća u BiH. Bio gost predavač na postdiplomskom studiju (marketing) na Ekonomskom fakultetu u Sarajevu. Kao spoljni konsultant učestvovao na međunarodnim projektima. U Londonskoj školi za odnose s javnošću dobio je posebno priznanje za rezultate ostvarene u obrazovanju polaznika seminara. Na poziciji direktora sektora Marketing i komunikacije u Sberbank BH nalazi se od 2013. godine. Prije toga, bio je najodgovornija osoba za korporativne komunikacije svih firmi članica ASA Prevent grupacije, rukovodio press službom Međunarodne komisije za nestale osobe (ICMP), bio glasnogovornik OHR-a, te šef produkcije UN misije u Bosni i Hercegovini. Aktivni je član IABC-a i predsjednik je skupštine udruženja za odnose s javnošću PRIBA. Bio je predsjednik Upravnog odbora Mreže Globalnog sporazuma UN u BiH, član Nadzornog odbora marketinške agencije Euromedia, te član Skupštine Vanjskotrgovinske komore BiH.

Selma Kadić Maglajlić

Postdiplomski studij završila je na MBA programu Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu. Dodiplomski studij, smjer Marketing, završila je na Ekonomskom fakultetu Univerziteta u Sarajevu. U svojstvu gostujućeg profesora predaje na Wirtschaftsuniversitat u Beču, Austrija, Ekonomskom fakultetu Univerziteta u Ljubljani, Slovenija te Stord/Haugesund University College u Norveškoj. Autor je više od 25 naučnih radova objavljenih u međunarodnim referentnim časopisima (e.g. Journal of International Marketing, Journal of Business Ethics, Journal of Business Research, International Marketing Review; Quality Management & Business Excellence, Journal of Euromarketing). Član je Američke marketinške asocijacije kao i Evropske marketinške akademije.

Melika Husić-Mehmedović

Redovna profesorica marketinga na Ekonomskom fakultetu Univerziteta u Sarajevu, te direktorica Centra za interdisciplinarne studije Univerziteta u Sarajevu. Obnašala je i funkciju prodekana za nastavu, ali i vodila Centar za odnose s javnošću Ekonomskog fakulteta u Sarajevu.  Prof. Melika Husić -Mehmedović je objavila više istraživanja u području luksuzne potrošnje, neuromarketinga, životnog stila i kulture u različitim referentnim časopisima kao što su Social Indicators Research, Journal of Business Research, British Food Journal, Journal of Fashion Marketing and Management, South East European Journal of Economics and Business. Ona je koautorica poglavlja u međunarodnim knjigama, te autorica sveučilišnih udžbenika iz područja ponašanja potrošača i marketing strategije. Predstavljala je svoja istraživanja na više od 30 međunarodnih naučnih konferencija, uključujući ACR, EMAC i Macromarketing. Članica je Odbora za ekonomske nauke pri Akademiji nauka i umjetnosti BiH.

 

Apliciraj