Škole

Content akademija

Ukratko

Content Akademija je međunarodno certifikovana škola koja sadrži ključne module za kreiranje efektnog web i digitalnog sadržaja. Bilo da razvijate sopstveni biznis ili želite bolje rezultate kao stručnjak za marketing i komunikaciju, ključ vašeg uspjeha je originalan, prepoznatljiv, zanimljiv i vidljiv sadržaj. Digitalni marketing danas daje najbolje rezultate, ali je potrebno znati kako kreirati content koji će biti dopadljiv i primijećen. Ova predavanja će vam omogućiti da u potpunosti ovladate profesionalnim znanjem o tome kako plasirati svoje proizvode ili usluge u savremenom poslovnom okruženju. Po završetku Content Akademije razumjet ćete šta pokreće vašu ciljnu grupu i kako da joj se obratite. Bit će vam jasno kako da napravite adekvatan sadržaj i prilagodite ga auditoriju na različitim društvenim platformama. Najreprezentativniji predavači iz regiona prenijet će vam svoje dragocjeno znanje i iskustvo. Istražite svijet contenta i naučite kako isplanirati strategiju kojom ćete se u današnjem mnoštvu sadržaja istaći i pozicionirati u svijetu marketinških profesionalaca. Od strategije preko implementacije do analize – krenite s nama na avanturu kreiranja contenta koju ćete pamtiti!

  • Datum

    03.10.2020.

  • Vrijeme

    5 x subotom
    Moguće organizovanje online predavanja zbog pandemije koronavirusa

  • Format

    Maksimalno 20 učesnika

  • Jezik

    Bosanski

  • Lokacija

    Sarajevo

  • Cijena

    Na upit

Šta ćete naučiti?

  • Koje su osnove content marketinga.
  • Kako da kreirate kvalitetan sadržaj, ispričate svoju priču i komunicirate poruke.
  • Kako da koristite SEO da biste povećali konverziju i poboljšali organsko pretraživanje.
  • Kako da koristite Google analitiku i optimizujete pretragu.
  • Kako da izgradite publiku i komunicirate sa njom.
  • Koji su najbolji alati za kreiranje sadržaja.
  • Kako najbolje iskoristiti sponzorisane objave na društvenim mrežama (Facebook, Instagram, LinkedIn i Youtube).
  • Svi detalji pretprodukcije, načini snimanja i montaža profesionalnog video materijala, pravljenje kvalitetnih fotografija za Android i iOS telefone.

Kome je škola
namijenjena?

Profesionalcima iz oblasti marketinga i komunikacija i ostalima koji žele da ovladaju vještinama content marketinga.

Moduli

Osnove content marketinga

  • Globalni trendovi i trendovi u BiH
  • Kako istražiti ciljnu javnost, temu i perspektivu
  • Strategija komuniciranja
  • Koje su karakteristike viralnog sadržaja
  • Kako vam dobar sadržaj može donijeti uspjeh
  • Taylor made case study

SEO i Google analitika

  • SEO optimizacija (on page i off page)
  • Zašto je SEO važan za poslovanje
  • Ključne riječi, kategorije, tagovi i opisi
  • Osnove Google analitike i praćenja saobraćaja na stranici

Fotografija

  • Osnovna pravila fotografisanja
  • Kako napraviti fotografije profesionalnog kvaliteta za društvene mreže
  • Kako napraviti najbolje fotografije telefonom
  • Kako podesiti najbolje svjetlo na snimanju
  • Filteri i montaža – besplatni internet alat
  • Najbolja kompozicija za Facebook, Instagram ili blog

Kreiranje video materijala za društvene mreže

  • (R)evolucija video sadržaja
  • Storytelling kao srž svake video strategije
  • Kako prilagoditi poruku i kreativu zasebnim ciljnim grupama uz autentičan i “native” izričaj

Komunikacija i oglašavanje na društvenim mrežama

  • Pravila komunikacije na društvenim mrežama – best practices
  • Vrsta i forma sadržaja prilagođeni različitim društvenim mrežama
  • Novi formati i njihove performanse
  • Oglašavanje na društvenim mrežama
  • Korisni alati i web stranice koje olakšavaju posao
  • Važnost digital mixa

Inbound marketing

  • Inbound marketing – definicija i razvoj
  • Tehnike inbound marketinga
  • Definisanje ciljeva i pripremanje terena
  • Content marketing u cilju prodaje
  • Definisanje buyer persone
  • Tehnikalije pisanja
  • Optimizacija sadržaja za pretraživače

Krizno komuniciranje na društvenim mrežama

  • Kako komunicirati na društvenim mrežama
  • Krizna komunikacija – koraci za rješavanje
  • Monitoring digitalnih kanala
  • Krizni plan komunikacije i struktura
  • Upravljanje krizom na internetu – primjeri dobre i loše komunikacije

Influenser marketing

  • Utjecaj influensera na mišljenje šire javnosti
  • Aktuelni trendovi u regionu i Bosni i Hercegovini

Video u praksi

  • Proces stvaranja digitalnih proizvoda u agenciji
  • Digitalni sadržaj u medijima

AGENDA

PREDAVAČI

  • Damir Šagolj

    Istaknuti bh. fotoreporter/višestruki dobitnik Pulitzera

  • Dr. Borislav Miljanović

    Osnivač i direktor regionalne komunikacijske grupacije Represent System

  • Krešimir Macan

    Proslavljeni hrvatski komunikacijski savjetnik i predavač

  • Saša Stanković

    Digital Media Manager/MMB Media Agentur Hrvatska

  • Imrana Kapetanović

    Nagrađivana sarajevska fotografkinja i predavačica

  • Zlatko Ganić

    Digital Media Specialist/Fabrika

  • Sead Fadilpašić

    Content creator i novinar iz Sarajeva

  • Jaan Amir Alić

    Instagramer, kreativac i osnivač brenda Buub.

Biografije predavača

Damir Šagolj

Istaknuti bh. fotoreporter, rođen je 1971. godine u Sarajevu. Od 1996. godine radi za Reuters, a iz BiH nakon rata odlazi u Iran, Liban i Izrael i druge zemlje Bliskog istoka. Fotografisao je u New Yorku nakon napada 11. septembra, kao i nakon poplava u Pakistanu i Tajlandu, cunamija u Japanu i dešavanja u Mijanmaru. Godine 2009. preselio se u Bangkok, Tajland, a zatim 2015. u Peking, gdje je radio kao glavni fotograf Reutersa za Kinu. Fotografije Šagolja su objavljene u vodećim časopisima i novinama. Dobitnik je nekoliko međunarodnih nagrada za foto-novinarstvo, uključujući nagradu Pulitzer, World Press Photo, fotografije godine International, CHIPP i SOPA. Učestvovao je na brojnim izložbama, uključujući i dva samostalna nastupa na Visa pour l’Image, u Perpignanu, Francuska. Završio je MA studije iz foto žurnalizma i dokumentarne fotografije na London College of Communication.

Borislav Miljanović

Prije nego što je stao na čelo Represent Systema, dr Borislav Miljanović je više od deset godina radio kao novinar i urednik brojnih medija. Osnovne studije završio je na Pravnom fakultetu Univerziteta u Beogradu, a potom stekao zvanje magistra, odnosno doktora komunikologije na Fakultetu političkih nauka. Dobitnik je nagrade za lični doprinos u oblasti komunikacija, koje su mu dodijelile kolege iz struke – Društvo Srbije za odnose s javnošću. Za razvoj marketinške misli dobio je nagradu od agencije Taboo, specijalizovanog časopisa za marketinške komunikacije. Njegov doprinos u razvoju PR struke priznat je i u regionu nagradom Pro.PR Awards.

Krešimir Macan

Hrvatski komunikacijski savjetnik i predavač specijaliziran je za krizno komuniciranje, strateško komuniciranje u politici i digitalne društvene medije. Vlasnik je i osnivač Manjgure (“curica” u dubrovačkom dijalektu), jedne od prvih hrvatskih agencija za odnose s javnošću osnovane još daleke 1997. godine. Krešo u svaku kampanju donosi iskustvo stečeno godinama bavljenja komunikacijskim menadžmentom. Vodio je komunikaciju za brojne domaće i strane investicije, uspješno radio u nizu izbornih kampanja u Hrvatskoj i regiji, savjetovao dvojicu hrvatskih premijera, ali i gradio reputaciju brojnih domaćih brendova. Hrvatska udruga za odnose s javnošću (HUOJ) mu je 2019. dodijelila nagradu Grand PRix za ukupan dosadašnji rad u odnosima s javnošću te poseban doprinos razvoju struke. “Za Krešimira Macana možemo reći da je u PR-u u Hrvatskoj ono sto je Digitron među kalkulatorima, dakle jedna od prvih asocijacija kad se govori o odnosima s javnošću u našoj zemlji”, istaknula je tom prilikom predsjednica HUOJ-a Ana Tkalac Verčić.

Saša Stanković

Saša radi kao voditelj digitalnih komunikacija u medijskoj agenciji MMB Media Agentur u Zagrebu. Ima više od 10 godina agencijskog iskustva na različitim pozicijama: media planer, account manager i direktor digitalne agencije. Radio je s mnogim međunarodnim i lokalnim klijentima poput Atlantic grupe, Porsche Croatia, Oryx, Auto Zubak, Opel, Philips, MasterCard, Lego, Adidas, Red Bull, Reebok, Societe General banke i mnogim drugima. Prije dolaska u agenciju iskustvo je stekao kao digital media menadžer i eCommerce menadžer u kompaniji FOREO, gdje se svakodnevno susretao s digitalnim izazovima na globalnom tržištu. Predavač je na mnogim konferencijama u zemlji i inozemstvu.

Imrana Kapetanović

Imrana je poznata fotografkinja iz Sarajeva, vlasnica fotografskog studija TNT, te na volonterskoj osnovi predsjednica udruženja Foton. Već devet godina uspješno vodi Školu fotografije Foton, te radi na obuci mladih novinarki i novinara kroz modul “Fotografija u multimedijalnom okruženju” u školi digitalnih medija Media Centra iz Sarajeva. U školskoj 2017/18 godini, u zimskom semestru, predavala je fotografiju na International University Sarajevo (IUS). Za portal diskriminacija.ba radi foto priče na temu diskriminacije. Bila je uključena u mnogo edukativnih projekata u cijeloj Bosni i Hercegovini, te predavala o vizuelnom pripovijedanju na Univerzitetu u Tuzli, Univerzitetu u Mostaru, Sveučilištu u Mostaru i Univerzitetu u Banjoj Luci.  Orijentirana je ka dokumentarnoj i socijalno angažiranoj fotografiji. Autorica je fotografskog projekta “People of Sarajevo”. Od 2003. godine, kada je počelo njeno zanimanje za fotografiju, pa do danas održala je 24 samostalne izložbe, te učestvovala na više od 170 kolektivnih izložbi  fotografija u BiH, Austriji, Hrvatskoj, Srbiji, Crnoj Gori, Makedoniji, Kosovu, Albaniji, Sloveniji, Andori, Kataru, Kini, Francuskoj, Holandiji, Turskoj, Njemačkoj, Irskoj i Sjedinjenim Američkim Državama. Učesnica je regionalnih fotografskih projekata. Dobitnica je više nagrada za fotografiju. Članica je Udruženja likovnih umjetnika primijenjenih umjetnosti u Bosni i Hercegovini (ULUPUBiH) i Asocijacije za umjetničku fotografiju u Bosni i Hercegovini (AUFBiH).

Zlatko Ganić

Specijalista za digitalne medije i iskusni strateg sa 10 godina iskustva u oglašavanju. Njegov rad uključuje i tradicionalne i nove medije: TV, radio, štampa, Outdoor, Indoor, Web i društvene mreže. Radio je mnoge kampanje za međunarodne organizacije, komercijalne klijente i NVO (Henkel, Beko, Unilever, Citroen, Peugeot, HP, Molfix, Ulker , Sparkasse Bank, Britanska ambasada, CRS, USAID, Save The Children, IOM). Bio je zadužen za razvoj medijskih strategija I istraživanje medija na teritoriji BiH, Srbije, Crne Gore i Hrvatske. Zahvaljujući svom iskustvu postao je uspješan trener digitalnih medija u oblasti Digital Display, Facebook i Instagram oglašavanja, kao i Google ads od teorije do praktičnog rada. Svi učenici njegovih treninga imaju priliku da saznaju zašto je Digital toliko važan, te stiču praktično znanje o tome kako pokrenuti uspješne digitalne kampanje.

Sead Fadilpašić

Sead već pet godina piše sadržaj za tehnološke startupe iz SAD-a, Velike Britanije, Evrope i Bliskog istoka. Prije bavljenja contentom, Sead je bio novinar na Al Jazeeri i INFO magazinu, te PR u McCannu i Pristopu. Završio je Fakultet političkih nauka u Sarajevu na odsjeku za novinarstvo i poslovne komunikacije, te LSPR školu za odnose sa javnošću.

Jaan Amir Alić

Rođen je u Sarajevu 1985. godine. Po zanimanju je diplomirani ekonomista koji već devet godina radi kao brend menadžer Coty grupacije, Bvglari i Cartier brenda. Pored redovnog posla, vrlo je angažovan u segmentu kreativnog marketinga, a tokom karijere obavljao je poslove kreativnog direktora i marketing menadžera. Prepoznatljiv je kao jedan od aktivnijih Instagramera X generacije koji nesebično dijeli stavove s drugima i ne libi se da komentariše različite teme. Osnivač je brenda Buub.

Prijava

Ukoliko se želite prijaviti na Content Akademiju ili saznati više informacija, pišite nam na info@represent.co.ba ili nas pozovite na telefon 033/878-727.

Apliciraj