Škole

Content akademija

Ukratko

Ova međunarodno certifikovana škola sadrži ključne module za kreiranje efektnog web sadržaja. Tokom predavanja ćete u potpunosti ovladati profesionalnim znanjem o tome kako da plasirate svoje proizvode ili usluge u savremenom poslovnom okruženju. Stečeno znanje će vam pomoći da razvijete sopstveni biznis ili da postignete bolje rezultate ukoliko radite kao stručnjak za marketing i komunikaciju. Po završetku Content Akademije, razumjet ćete šta pokreće vašu ciljnu grupu i kako da joj se obratite. Bit će vam jasno kako da napravite adekvatan sadržaj i prilagodite ga auditorijumu na različitim društvenim platformama. Najreprezentativniji predavači iz regiona prenijet će vam svoje dragocjeno znanje i iskustvo.

  • Datum

    28.09.2019.
    – 26.10.2019.

  • Vrijeme

    5 x subota 09 – 18h

  • Format

    Maksimalno 20 učesnika

  • Jezik

    Bosanski

  • Lokacija

    5 različitih lokacija u Sarajevu

  • Cijena

    Na upit

Šta ćete naučiti?

  • Koje su osnove content marketinga?
  • Kako da kreirate kvalitetan sadržaj, ispričate svoju priču i komunicirate poruke.
  • Kako da koristite SEO da biste povećali konverziju i poboljšali organsko pretraživanje.
  • Kako da koristite Google analitiku i optimizujete pretragu.
  • Kako izgraditi publiku i komunicirati sa njom
  • Koji su najbolji alati za kreiranje sadržaja
  • Kako najbolje iskoristiti sponzorisane objave na društvenim mrežama (Facebook, Instagram, LinkedIn i Youtube)
  • Svi detalji pred-produkcije, načini snimanja i montaža profesionalnog video materijala, pravljenje kvalitetnih fotografija za android i IOS telefone

Kome je škola
namijenjena?

Za profesionalce iz oblasti marketinga i komunikacija i ostale koji žele da ovladaju vještinama content marketinga.

Moduli

Osnove content marketinga

  • Globalni trendovi i trendovi u BiH
  • Kako istražiti ciljnu javnost, temu i perspektivu
  • Strategija komuniciranja
  • Koje su karakteristike viralnog sadržaja
  • Kako vam dobar sadržaj može donijeti uspjeh
  • Taylor made case study

SEO i Google Analitika

  • SEO optimizacija, razvoj linkova i PR
  • Zašto je SEO važan za poslovanje
  • Ključne reči, kategorije, tagovi i opisi
  • Osnove Google analitike i praćenja saobraćaja na stranici

Fotografija + Influenser marketing

  • Osnovna pravila fotografisanja
  • Kako napraviti fotografije profesionalnog kvaliteta za društvene mreže
  • Kako napraviti najbolje fotografije telefonom
  • Kako podesiti najbolje svjetlo na snimanju
  • Filteri i montaža – besplatni internet alat
  • Najbolja kompozicija za Facebook, Instagram ili blog

Kreiranje video materijala za društvene mreže

  • Revolucija video sadržaja
  • Balkanska digitalna revolucija
  • Proces stvaranja digitalnih proizvoda u agenciji
  • Stop-motion animacija

Komunikacija i oglašavanje na društvenim mrežama

  • Dijeljenje sadržaja na društvenim mrežama
  • Vrsta i forma sadržaja prilagođeni društvenim mrežama
  • Važni elementi privlačenja publike
  • Oglašavanje na društvenim mrežama
  • Forma i struktura sadržaja za optimizaciju na mobilnim uređajima

AGENDA

Content Akademija agenda

PREDAVAČI

  • Damir Šagolj

    Istaknuti BH fotoreporter/višestruki dobitnik Pulitzer-a

  • Dr. Borislav Miljanović

    Osnivač i direktor regionalne komunikacijske grupacije Represent System

  • Ana Branković

    Digital Performance TXE Director

  • Saša Stanković

    Digital Media Manager/MMB Media Agentur Hrvatska

  • Aida Redžepagić

    Nagrađivana fotografkinja iz Sarajeva

  • Zlatko Ganić

    Digital Media Specialist/Fabrika

  • Sead Fadilpašić

    Content creator i novinar iz Sarajeva

  • Dejan Kukrić

    TV Director & Producer

Biografije predavača

Damir Šagolj

Istaknuti bh. fotoreporter, rođen je 1971. godine u Sarajevu. Od 1996. godine radi za Reuters, a iz BiH nakon rata odlazi u Iran, Liban i Izrael i druge zemlje Bliskog Istoka. Fotografisao je u New Yorku nakon napada 11. septembra, kao i nakon poplava u Pakistanu i Tajlandu, cunamija u Japanu i dešavanja u Mijanmaru. Godine 2009. preselio se u Bangkok, Tajland, a zatim 2015. u Peking, gdje je radio kao glavni fotograf Reutersa za Kinu. Fotografije Sagolja su objavljene u vodećim časopisima i novinama. Dobitnik je nekoliko međunarodnih nagrada za foto-novinarstvo, uključujući Pulitzer nagradu, World Press Photo, slike godine International, CHIPP i SOPA. Učestvovao je na brojnim izložbama, uključujući i svoja dva samostalna nastupa na Visa pour l’Image, u Perpignanu, Francuska.Završio je MA studije iz foto-žurnalizma i dokumentarne fotografije na London College of Communication.

Borislav Miljanović

Prije nego što je stao na čelo Represent Systema, dr Borislav Miljanović je više od deset godina radio kao novinar i urednik brojnih medija. Osnovne studije završio je na Pravnom fakultetu Univerziteta u Beogradu, a potom stekao zvanje magistra, odnosno doktora komunikologije na Fakultetu političkih nauka. Dobitnik je nagrade za lični doprinos u oblasti komunikacija, koje su mu dodjelile kolege iz struke – Društvo Srbije za odnose s javnošću. Za razvoj marketinške misli dobio je nagradu od agencije Taboo, specijalizovanog časopisa za marketinške komunikacije. Njegov doprinos u razvoju PR struke priznat je i u regionu nagradom Pro.PR Awards.

Ana Branković

Ana posljednje tri godine vodi The Content Studio, kreativno-digitalni hub agencije Represent Communications iz Beograda. Urođena radoznalost i strast ka gadget-ima i novim tehnologijama omogućile su joj da se oproba u različitim oblastima medijskog i marketinškog posla. Karijeru je gradila u BBC-jevom dopisništvu za Balkan, na projektima za History Channel, a nastavila u strateškom planiranju i digitalnom marketingu za veliki broj klijenata poslednjih osam godina.

Saša Stanković

Saša radi kao voditelj digitalnih komunikacija u medijskoj agenciji MMB Media Agentur u Zagrebu. Ima više od 10 godina agencijskog iskustva na različitim pozicijama: media planer, account manager i direktor digitalne agencije. Radio je s mnogim međunarodnim i lokalnim klijentima poput Atlantic grupe, Porsche Croatia, Oryx, Auto Zubak, Opel, Philips, MasterCard, Lego, Adidas, Red Bull, Reebok, Societe General banke i mnogim drugima. Prije dolaska u agenciju iskustvo je stekao kao digital media menadžer i eCommerce menadžer u kompaniji FOREO, gdje se svakodnevno susretao s digitalnim izazovima na globalnom tržištu. Predavač je na mnogim konferencijama u zemlji i inozemstvu.

Aida Redžepagić

Aida iza sebe ima nekoliko grupnih, kao i četiri samostalne izložbe fotografija. Dobitnica je nekoliko nagrada fotografije među kojima su: Nagrada za Fotografiju godine BiH 2014. u kategoriji Grad, drugo mjesto na Sarajevo Fotomaratonu, nekoliko zlatnih i srebrnih PSA medalja na internacionalnim takmičenjima. Aidine fotografije su do sada objavljivane u nekoliko prestižnih magazina u regionu i šire. Polje njenog djelovanja je modna i portretna fotografija.

Zlatko Ganić

Specijalista za digitalne medije i iskusni strateg sa 10 godina iskustva u oglašavanju. Njegov rad uključuje i tradicionalne i nove medije: TV, radio, štampa, Outdoor, Indoor, Web i društvene mreže. Radio je mnoge kampanje za međunarodne organizacije, komercijalne klijente i NVO (Henkel, Beko, Unilever, Citroen, Peugeot, HP, Molfix, Ulker , Sparkasse Bank, Britanska ambasada, CRS, USAID, Save The Children, IOM). Bio je zadužen za razvoj medijskih strategija I istraživanje medija na teritoriji BiH, Srbije, Crne Gore i Hrvatske. Zahvaljujući svom iskustvu postao je uspješan trener digitalnih medija u oblasti Digital Display, Facebook i Instagram oglašavanja, kao i Google ads od teorije do praktičnog rada. Svi učenici njegovih treninga imaju priliku da saznaju zašto je Digital toliko važan, te stiču praktično znanje o tome kako pokrenuti uspješne digitalne kampanje.

Sead Fadilpašić

Sead već pet godina piše sadržaj za tehnološke startupe iz SAD-a, Velike Britanije, Evrope i Bliskog Istoka. Prije bavljenja contentom, Sead je bio novinar na Al Jazeeri i INFO magazinu, te PR u McCannu i Pristopu. Završio je Fakultet političkih nauka u Sarajevu na odsjeku za novinarstvo i poslovne komunikacije, te LSPR školu za odnose sa javnošću.

Dejan Kukrić

Dejan Kukrić je televizijski reditelj, producent i urednik sa velikim iskustvom. Prva iskustva u medijima stekao na Trećem kanalu RTS. Diplomirao televizijsku režiju i radio na RTRS, BHRT i Federalnoj TV. Godinama je bio jedno od zaštitnih lica javnog RTV servisa BiH i dugogodišnji komentator i šef delegacije BiH na Pjesmi Evrovizije, te član Referentne grupe EBU. Bio je izvšni producent veličanstvenog koncerta Bečke filharmonije iz sarajevske Vijećnice kojeg je u direktnom prenosu gledalo skoro osam miliona ljudi u više od 30 zemalja svijeta. Kao specijalista za režiju programa uživo, za televiziju je režirao brojne direktne prenose, koncerte pop i rock muzike, klasične muzike, opere i značajne kulturne događaje. Bio je član žirija, a zatim i predsjednik internacionalnog žirija najzačajnije evropske televizijske nagrade Rose d’Or (Zlatna ruža Montrea) u kategorijama TV Entertainment i Sitcom. Član je žirija najprestižnije svjetske televizijske nagrade International Emmy Awards 2019. Trenutno je docent na Američkom univerzitetu u Bosni i Hercegovini (AUBIH) na predmetima Television Production i Video & Sound. Represent Communications-u se pridružio 2019. godine.

 

 

Prijava

Ukoliko se želite prijaviti na Content Akademiju ili saznati više informacija to možete uraditi na ovome linku ili nas pozvati na telefon 033/878 – 727.

Apliciraj