Pitanje svih pitanja – šta poslije DRUŠTVENIH MREŽA?
Blog - Sep 10, 2019
Osnivač Content Instituta Joe Pulizzi izjavio je da dolazi vrijeme kada se marketing industrija mora zapitati – šta poslije društvenih mreža?
“Problem privatnosti i nekontrolisano odlivanje podataka uticat će na to da će se sve teže dolaziti do lojalne publike i zato nam je potrebno da dobro razmislimo koji je to sadržaj koji proizvodimo”, rekao je Pulizzi na CMWorld konferenciji u Cleveland-u koja okuplja stručnjake iz oblasti content marketinga iz cijelog svijeta.
Prema njegovim riječima, jedino publika koja vam da saglasnost da komunicirate sa njom je sigurna i vrijedna publika.
“A da bi vam bilo koja publika bila naklonjena morate da joj date dodatnu vrijednost vašom komunikacijom”, smatra Pulizzi.
Wašington post i native advertising – tekstovi za tri bitne javnosti
Wašington Post posljednjih godina intenzivno radi na razvoju sopstvenog content marketinga, zbog čega su razvili poseban Brand studio koji se bavi native advertisingom.
To je dio kompanije koji je enormno porastao u posljednje dvije godine, a sarađuju sa brendovima kao što su Bank of America, JP Morgan, Paramaunt, Audi, Dell i drugi.
Annie Granatstein, koja vodi Brand studio, izjavila je na konferenciji da su u Wašington postu opčinjeni podacima i da svaki svoj projekat počinju istraživanjem, što spoljnim, što onim koji rade njihovi novinari.
Native tekstove pripremaju za tri bitne javnosti: opinion lidere, biznis zajednicu i za potrošače.
“Ono što je meni bilo najzanimljivije je informacija da čak i jedan Wašington Post koristi influencere za promociju svojih tekstova i video priča. Sve njih okupili su u “Community of experts “i za različite teme koriste njihove ekspertize, ali osnovni uslov za to koga će odabrati je njihov uticaj na društvenim mrežama”, izjavio je CEO Represent Sistema dr. Borislav Miljanović, koji je jedan od učesnika konfrencije u Cleveland-u.