Google Ads sada odaje sve podatke o kupcima: Da li bi ovo trebalo da nas brine?
Blog - Nov 14, 2019
Google konstantno uvodi novine, a odnedavno možete vidjeti “veličinu korpe” vaših kupaca, prosječnu cijenu prodate robe, bruto dobit i još mnogo toga u okviru svoje kampanje, piše Searh engine land.
U toku je testiranje beta verzije dodataka u Google oglasima. Tako, onaj ko kreira i prati Google kampanje, sada može da vidi kompletne podatke o e-trgovini. Ovo je uvedeno da bi se stekao konkretniji osjećaj o tome koji proizvodi pokreću tržište i kako potrošači reaguju na kampanju.
Da li bi ovo trebalo da nas brine?
Zahvaljujući ovoj novini, prodavci će steći bolji osjećaj profitabilnosti svojih shopping kampanja i naučiti kako da se optimizuju za veći profit. Novi vid izvještaja će takođe pomoći da se vidi kada proizvodi koji “skupljaju” klikove odvedu kupce do drugih proizvoda koji bi mogli da ih zainteresuju.
Takođe, sada su vidljivi podaci poput vrste uređaja sa koga je obavljena kupovina, sa koje lokacije, kao i prosječna vrijednost narudžbe…
Šta je novo?
Google praktično “snima” sve ove podatke o kupcima, pa uz praćenje konverzija Google oglasa moći će da se vide dodatni podaci o prihodu i profitabilnosti.
Kako vidjeti nove opcije?
Potrebno je da postavite praćenje konverzija za Google oglase sa posebnom oznakom. Sve informacije o aktivaciji nove opcije možete pronaći na ovoj stranici.